Met de zomer in zicht lanceren we graag de gloednieuwe ODB Bon, een nieuw bonnensysteem dat zowel het fysieke als digitale luik combineert. Iedereen in Oudenburg en daarbuiten zal op verschillende verkooppunten in onze stad of via de website een ODB Bon kunnen aankopen en bij jullie besteden.
Samen met de bon wordt ook een website gelanceerd waarop alle deelnemende handelaars te vinden zijn. Je krijgt de mogelijkheid om jouw zaak extra in de kijker te zetten met een leuke foto en relevante info.
Het huidige systeem voor jubilarissen of bonnen die uitgereikt werden als prijs bij handelaarsacties wordt ook in dit nieuwe systeem verwerkt en zal geleidelijk uitdoven. De oude, reeds uitgereikte bonnen blijven geldig tot de vermelde vervaldatum.
Handelaars kunnen zich alvast registreren via deze LINK. Het bonnensysteem gaat pas in werking vanaf 11 juli 2026, maar hoe meer handelaars er reeds in het systeem zitten, hoe beter.
Op woensdag 3 juni 2026 organiseerden we alvast een eerste infoavond, maar de dienst lokale economie blijft uiteraard bereikbaar voor alle mogelijke vragen.
